2013. július 9., kedd

Mohács-Kölked Református Társegyházközség Pándy Kálmán Otthon lakóinak tábora Szombathelyen

 A VDSZK (Vasi Diák Közösségi Szolgálat) táboroztatást szervezett júliusban a fogyatékkal élő fiataloknak, akik a Mohács-Kölked Református Társegyházközség  Pándy Kálmán Otthon lakói.
A fiatalok minden év nyarán táborozáson vesznek részt az ország különböző tájain. Az idei nyáron Szombathely adott otthont a táborozóknak, akik nagy érdeklődéssel várták, hogy vasi fiatalokkal találkozzanak, és közös programokat szervezzenek. 
Ezt nagyon jó dolognak tartom, így mi is csatlakoztunk egy-két tanítványommal ehhez a programhoz. 
A csapat azt hiszem egy hétig volt Szombathelyen, és én kedd este, fél hétkor találkoztam velük, állítólag már nagyon várták a programot. :) 
Mivel eléggé rövid volt az időnk, egy két perces Ízisz-fátylas tánccal indítottam, majd bemelegítettünk, mindenki bemutatkozott és mutattam nekik pár mozdulatot. 





 Foto: Skracyfoto






 Foto: Skracyfoto

Ezek az emberek egész napos programokon vettek részt minden nap, és eléggé fáradékonyak. Ezen a napon a Tófürdőn voltak, és onnan jöttek az "oktatásra". A bemutató nagyon tetszett nekik, és utána a bemelegítéshez is lelkesen állt fel mindenki - nők, férfiak, fiatalok, idősek egyaránt. Senki nem "nyafogott", mindenki csinálta, amit mondtam, nagy szeretettel fogadtak és vidáman, lelkesen próbáltak mindent megcsinálni. 
Miután megnéztünk pár mozdulatot, eltáncoltuk nekik azt a táncot, amiből a mozdulatokat és kis rövid kombinációt vettük. 
Ezután pedig ők következtek. Kólót, és macedón táncokat mutattak nekünk, amit közösen táncoltunk, és nagyon élveztük. 








 Foto: Skracyfoto
A tánc végén készült egy csoportkép is!

A fotón - álló sor és elöl a két fiú, aki guggol, a Pándy Kálmán otthon lakói.
Legelöl balról tanítványom Kiss Aletta és én.

Másnap kulturális estet tartottak - ahol bemutatták táncaikat - az Egyetem dísztermében, én arra azonban nem tudtam elmenni. Egy-két tanítványom szívesen vállalta, hogy elmegy, és felkészültünk egy-két tánccal. Hamarosan remélem erről is lesz pár fotó.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése