2013. január 27., vasárnap

Kelet Varázsa Nyugaton Hastáncfesztivál - 1. rész

Lepold Ági írt ma nekem a facebook-on egy rövid üzenetet, aminek nagyon örültem:
"Szia Adri! Nem tudom, el tudott-e érni téged Lenkefi Zita a kőszegi hastánc műsorral kapcsolatban, amit nyárra tervez. A várban lenne, jó lenne összedolgozni Mi a véleményed? Puszi, Ági"
Szívesen szervezek és dolgozok össze más hastáncoktatókkal, táncosokkal, hiszen fontos az összefogás és nagyon jók az ilyen közös szervezések. Meg is beszéltünk egy találkozót február 3.-ra, Kőszegen a Portréba, ahová Ági és Lenkefi Zita is eljött. Örülök, hogy megismerhettem Zitát, aki nagyon kedves, szimpatikus volt már első benyomásra. Megbeszéltük a részleteket, én mindjárt el is vállaltam a plakát elkészítését, aminek már másnap nekiálltam. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése