2013. június 13., csütörtök

A VI. Shamila Orientális Táncgála vicces képei :)

Sokat gondolkodtam, hogy ki merjem-e rakni ezeket a képeket, de nagyon jól visszaadják az est jó hangulatát, vagy egy-egy apró "bakiját", amit sokszor a közönség az előadás alatt nem vesz észre, csak mi táncosok emlegetjük és nevetünk rajta! :) Szóval készítettem egy vicces képsorozatot, ami nem mindig bakiból, vagy poénból ered, lehet, hogy csak a fotós kapott el egy-egy olyan pillanatot, mozdulatot, ami egyébként egy szép tánc, vagy egy tökéletes koreográfia volt, csak a fényképezőgép gombja nem a "megfelelő" pillanatban kattant. :) Én most nem engedtem törölni ezeket a képeket. A képeken szereplőktől pedig elnézést kérek, kérésre eltávolítom őket! :)

Nekem ez nagyon tetszik! :)


Vigyünk bele egy kis pom-pom meséit! :)

Hopp! :)

 De jó volt zene nélkül táncolni! :)

Csak nem egy kis baki? :)

Másik kedvencem a hajmosás! :)
Füles, vagy ááá hagyjuk! :)

A nyelvem már nem forog, csak a szemem....! :)

A fotókat Skriba László - skracyfoto készítette! Köszönjük! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése