2014. április 27., vasárnap

Herényi Virágút 2014

Idén is táncoltunk a Herényi Virágúton


Vasárnap délután 14:30-kor léptünk fel a Csók István utcai színpadon. Az átöltözést a Herényiek Házában tudtuk megoldani, ami körülbelül két perc gyaloglásnyira volt a színpadtól. Ez egyáltalán nem jelentett gondot abban a szép, 24 °C-os, napsütéses délutánban.
 
Séta a színpadhoz...
 Foto: Skracyfoto

Herényben mindig nagyon kedves a fogadtatás. Előttünk egy zenekar játszott, de mire ránk került a sor, lepakoltak, és letakarították a színpadot, ráadásul időben tudtunk kezdeni. :) 
A műsort a három leányzó kezdte azzal a koreográfiával, amivel nagyon sokat készültek az előző napi versenyre, és amivel bronz minősítést szereztek amatőr kategóriában. Az előadást az ISIS Gyöngyeivel folytattuk, és mint minden alkalommal, vegyesen állítottam össze - nagyon figyelve arra, hogy mindig új koreográfiák szerepeljenek, és színes legyen, - látványos show elemekkel gazdagítva. Szerintem az is fontos, hogy egy összeállítás ne legyen túl hosszú. 

Marco Polo (fátylas) 
Amatőr csoport balról: Balogh Bogi, Poór Hajni, Winkelbauer Rebeka

 Egy lassú legyezőfátylas számmal kezdtünk, ami a Szulejmán c. film egyik zenéjére készült. :)


 Foto: Skracyfoto

Shamila és ISIS Gyöngyei balról: én, Kiss Aletta, Balogh Kati, Szalai Szilvi

 A második táncunk egy klasszikus volt, ami az egyik kedvencem!




 Foto: Skracyfoto

 Harmadikként egy shaabit adtunk elő, ami tavaly is szerepelt a műsorunkban, de a vidámsága miatt nagyon szeretjük! 

 Duóban Kiss Alettával.
Az utolsó előtti számunk egy lendületes modern legyezőfátylas duó, amivel a VIII. Holdfény lányai nemzetközi hastáncversenyen negyedik helyezést értünk el.

 Foto: Skracyfoto

Kiss Aletta, Shamila
 Az utolsó számunkat itt adtuk elő először, ez egy igazi bulizós számra készült koreográfia Ahmed Chawki és Pitbull zenéjére. Én nagyon élveztem! :) 



 Foto: Skracyfoto


 Balról: Kiss Aletta, Balogh Kati, Szalai Szilvi, és én. 

A konferansz megköszönte nekünk a fantasztikus előadást, hogy szó szerint idézzek, és ami természetesen jól is esett.

Még egy picit maradtunk és készült pár csoportkép is! :)

 Shamila és ISIS Gyöngyei
 Balról: Balogh Kati, Winkelbauer Rebeka, Szalai Szilvi, én, Poór Hajni, Kiss Aletta, Balogh Bogi
 Balról: Balogh Kati, Szalai Szilvi, én, Kiss Aletta
 Balról: Balogh Bogi, Winkelbauer Rebeka, én, Poór Hajni
 Foto: Skracyfoto
Köszönjük! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése