2014. május 31., szombat

Falunap Csákánydoroszlón

Április végén kért fel a csákánydoroszlói falunap szervezője, hogy műsorunkkal színesítsük a rendezvényüket, melyre örömmel mondtam igent. Megbeszéltem a lányokkal és el is kezdtük a felkészülést.

Hamarosan kaptam egy műsorrendet is:

A mi műsorunkra május 31-én, szombaton 18:35-kor került sor a csákánydoroszlói focipályán felállított rendezvénysátorban. A borús idő ellenére párás meleg volt, néha eleredt az eső is, de ez nem zavarta a falubelieket, elég sokan gyűltek össze a rendezvényen.

A sátorral szemben egy nagy épületben öltözhettünk, ahová elég meredek lépcsőn jutottunk fel. Lefelé hastáncruhában óvatosan kellett lépkedni. :)

A műsort igyekeztem vidám zenékből, és változatosan összeállítani. Aletta és Szilvi jöttek velem, akik a bollywood workshopon is részt vettek áprilisban, így erre az alkalomra ezzel is készültünk. A táncot picit átalakítottam, kerültek bele új ötletek is, a zenét megvágtam, mert nagyon hosszú volt, és azt hiszem elég jól sikerült. :) Ehhez indiai fátylat, felsőt és szárit vettünk fel, amit a szám végén levettünk és a hastáncos műsorral folytattuk.

Bollywood - Gun gun guna re.... :)  Foto: Skracyfoto








Egy perces fátylas szóló, míg a lányok levették a felsőt és a szárit. Az én fátylam volt az "elterelő"...;)


 Habibi I Love You <3 






Legyezőfátylas duónk Alettával <3 









Utolsó előtti számunk: Dana :)







Nagy szeretettel fogadtak bennünket! Már az első szám után nagy tapsot kaptunk, a második számot biztosan ismerte és szerette a fiatalabb generáció, mert beletapsoltak. Sikerült őket lenyűgözni, ami persze minket is doppingolt. A lányok is megjegyezték, hogy nagyon jól esett nekik a nagy taps. :) Utoljára a Move-ot hagytuk, ami ismét nagy sikert aratott. Erről fotó nem készült, csak videofelvétel, és az utolsó egy percet meg is osztom veletek: Move

Miután átöltöztünk, a polgármester meghívott minket egy italra, gratulált, és elmondta mennyire tetszett neki a produkciónk. Úgyhogy megegyeztünk, hogy jövőre ugyanitt újra találkozunk! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése