2014. augusztus 16., szombat

Kelet Varázsa Kőszegen - workshopok

Már javában folytak a programok a várban, mire mi megérkeztünk Szombathelyről a 12.30-kor kezdődő Kahena Mejancé workshopra.
A workshop a második emeleti tükrös teremben volt, amit a bejárattól elég bonyolult módon találtunk meg. Úgy éreztem, egy labirintusban vagyok..., de végül sikerült. :) Szép számmal jelentkeztek Anett workshopjára, amit már én is nagyon vártam. Örültem az ismerős arcoknak is! :)
Anett egy nehezebb koreográfiát állított össze nekünk, ami kis kihívást jelentett mindenkinek. Nagyon tetszett még, hogy a raks sharki elemeken kívül egy csipetnyi melaya, saidi, beledi, chiftetelli, hajas rész is volt a koreográfiában. Jól esett, és rendesen el is fáradtunk a két és fél órás workshop végére.

Pár fotó a workshopról:


Balról fent: Lenkefi Zita, mellette három tanítványa, Paizer Aliz, Németh Krisztina, jobbra Lehotai Lívia két tanítványával. Balról lent: én, Pető Krisztina, Kahena, Bedics Erika, Lepold Ági

Anettel :)

Volt egy fél órás szünet, amit mindenki kihasznált, evett, ivott, pihent..., és már készülhettünk a következőre - persze párhuzamosan még folytak egyéb programok is. Úgy gondolom, ha adódik egy ilyen lehetőség a fellépőknek és a workshop résztvevőknek, hogy ajándékként részt vehetnek egy önismereti táncórán, mindenképpen élni kell vele. A workshopot Gombos Ágnes mentálhigiénés szakember tartotta, a pontos címe "benső ritmus - önismereti tapasztalat a táncban" volt. Megfogadtuk, hogy amit ott hallunk a másiktól, azt titokban tartjuk, így nem fogok sokat elárulni az óra menetéről. Nekem nagyon jólesett, örülök, hogy részt vehettem, és azt hiszem, van amit "elhoztam magammal", így mindenképpen megérte. Van két szó, amit én és egy társam is örökre megjegyeztünk - ez pedig a mágia és a varázslat. :) Akit furdal a kíváncsiság, az legközelebb ne hagyja ki! ;)


Balra Bedics Erika, balról a második Lehotai Lívia, Szemerédi Mária, Gombos Ágnes, egészen jobbra én vagyok. :)

A résztvevők emléklapot is kaptak - Kahenáét én készítettem :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése