2013. május 11., szombat

Egy kis kikapcsolódás!

A herényi fellépésünk után meghívást kaptunk május 11-re egy környezetvédelmi napra fellépni, egy két napos Öko-majálisra! Örültünk neki, ez is egy kis visszajelzés, hogy tetszett az előadásunk.
A fellépés az Apáczai Csere János Alapítvány udvarán lett volna, a 11-es Huszár úti régi laktanyában 16:30-kor. Azért írom, hogy lett volna, mert sajnos pont aznap zuhogott az eső, lehűlt a levegő, és a színpad fölött csak egy kis vékony ponyvatető volt, amit négy láb tartott, tehát nem volt teljesen fedett. Mikor odaértünk, már láttam, hogy ebből nem lesz fellépés, mert a színpad a közepéig vizes volt - ráadásul tele kábelekkel. A nézők, akik leginkább a személyzetből és a szervezőkből álltak, lelkesen tapsoltak egy éppen fellépő 6-7 tagú idősebb hölgy csapatnak, akik színes kosztümben és parókában Abba szerű dalokat énekeltek - nem túl vidáman. :)
Megkerestem a szervezőt, aki megértette, hogy nem fogunk fellépni, sőt azt is hozzátette, hogy ők is mindjárt befejezik, mert a technika is kezd tönkremenni.
Szerencsére nem sűrűn, de egyszer-egyszer ilyen is előfordul, "tartoztunk egy úttal az ördögnek". Mindenki szépen ki volt sminkelve, de ezt felfoghatjuk úgy is, hogy legalább mindenki készített magának egy próbasminket. :) Én eléggé fáradt voltam, mert délelőtt négy óra németet tartottam - előző nap későn feküdtem le - és mikor hazaértem, csak enni és sminkelni volt időm. A pihenést a fellépés utánra terveztem, mert a lányokkal megbeszéltük, hogy este elmegyünk szórakozni. :)
A sminket nem mostam le, mert szépre sikerült, csak frissítettem indulás előtt. Nem sokat, negyed órát sikerült pihenni. Kilenc körül jöttek értem Krisztiék kocsival, felvettek és mentünk a Malom Pub-ba, oda foglaltunk asztalt. Elég sokan voltak, nem számítottunk tömegre, meg arra, hogy koncert lesz. A Blues Jam zenélt, egy szombathelyi zenekar, akik bluest és countryt játszanak, elég jó hangulatot csináltak, és nekünk is egyre jobban tetszett a zene. A koncert nem a Malomban lett volna, csak a másik hely beázott, így kerültek oda, amit mi nem bántunk.

Balról: Krisziti, én, Kata

a lényeg a méreteken van...a legnagyobb pohárhoz (korsóhoz) a legkisebb táska....a legkisebb pohárhoz óriás táska.... teljesen véletlenül.... :)

Balról: Szilvi, Klaudia, Kriszti, én, Kata

A koncert éjfél előtt fejeződött be, és mi is éjfélre időzítettük az indulást a Palace-ba, ahol állítólag éjfélkor kezdődik a buli. Coronita Partyt hirdettek erre az estére. Kíváncsi voltam, milyen lesz a zene, mert egy ideje nem jártam disco-ban. Megmondom őszintén, 2009-ben voltam utoljára. :) Jó hangulatban érkeztünk a Palace-ba, de valahogy nem éreztem azt a "bizsergést" a dübörgő zenére, mint régen. Ettől függetlenül mindjárt a táncparkettre mentünk. Kicsit csalódtam, mert olyan érzésem volt, mintha megállt volna az idő 2009-ben, ugyanis ugyanazok a zenék mentek, mint akkor. Sőt, a a 2009-es zenék után a 80-as évek zenéi jöttek, ami a 80-as években tetszett, de most egy kicsit unalmas volt. Mindegy, szórakozni mentünk, úgyhogy próbáltam "leküzdeni" magamban a "rossz gondolatokat", és próbáltam élvezni a táncot az ezer éves zenékre. Jó, egyszer-egyszer betettek újakat is, meg olyanokat, amiket szeretek (pl. 2009-es Madonnát). :)
Láttam, hogy a lányok is jól érzik magukat, ami engem is feldobott! :)

Buli a Palace-ban! Balról: Szilvi, Kriszti, én, Kata, Klaudia, Szilvi barátnője (elfelejtettem a nevét :( )

Körülbelül fél 3-ig maradtunk, aztán elég volt. Meguntuk a régi zenéket, de leginkább az egyre nagyobb és pofátlanabb tömeget. Bár én nem nagyon foglalkoztam másokkal, a tömeg sem zavart, inkább csak elfáradtam. Mindezek ellenére jó volt a lányokkal kikapcsolódni és táncolni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése